loading...

دختر خاص مغرور

دزدگیرهای فروشگاهی که به منظور حفظ امنیت اجناس فروشگاه از سرقت استفاده می شوند، به طور کلی از سه بخش عمده تحت عنوان: گیت دزدگیر، تگ یا لیبل و جدا کننده مخصوص تشکیل شده اند. سیستم امنیتی AM که ام

دزدگیرهای فروشگاهی که به منظور حفظ امنیت اجناس فروشگاه از سرقت استفاده می شوند، به طور کلی از سه بخش عمده تحت عنوان: گیت دزدگیر، تگ یا لیبل و جدا کننده مخصوص تشکیل شده اند. سیستم امنیتی AM که امروزه جزو پر طرفدار ترین دزدگیر فروشگاهی به حساب می آید، از انواع تگ ها و لیبل ها پشتیبانی می کند و باتوجه به تکنولوژی ساخت میتواند مانع از سرقت اکثر کالاها شود. تگ AM معمولا در فروشگاه های مخصوص لباس و پوشاک کاربرد دارد. با استفاده از این تگ ها می توان از سرقت پوشاک و از بین رفتن سرمایه جلوگیری نمود و در نتیجه در فضایی امن و آرام به فروش و سود حاصل از آن بدون هدر رفت  و سوخت دست یافت. چنانچه شما صاحب یک تجارت بزرگ یا یک خرده فروشی هستید، شکی نیست که امنیت برای شما اهمیت بسیاری دارد. این مسئله ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند. ما می خواهیم با معرفی فروشگاه ایمن موج و دزدگیر لباس نگرانی های شما را بابت این دغدغه ی ذهنی برطرف کنیم. امروزه امنیت از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است، زیرا امروزه جرم و جنایت ها چنان افزایش می یابد. پس هر دارنده ی فروشگاهی باید پیشگیری های لازم را انجام دهد. چیزی که میخواهیم یک تنظیم کلی است که موجب جذب مشتریان شما نیز است، شما با انجام این تنظیم امنیت را به مشتری ها، فروشنده ها و در کل به سرمایه ی فروشگاه خود هدیه می دهید. هنگامی که کسب و کار و تجارت شما به امنیت احتیاج دارد، تنها یک روش به تنهایی کار خواهد کرد. استفاده از ترکیب فن آوری های مختلف امنیتی و اقدامات پیشگیرانه ی شما یک محیط امن و راحت برای مشتریان و کارکنان را فراهم می کند، دانستن اینکه کسب و کار شما به خوبی محافظت می شود، یک نوع اطمنیان خاطر نسبت به سرمایه ی شما است. این اطمینان خاطر با محصولات فروشگاهی ایمن موج و از جمله محصول دزدگیر لباس حاصل خواهد شد. تگ-پوشاک-گلفی-نصب-شده-روی-کفش معرفی علت های برتری محصولات فروشگاه ایمن موج؛ و یا بهتر این که اصلا چرا گیت فروشگاهی ایمن موج ؟
  • گیت های فروشگاهی با درصد آلارم خطای کمتر؛
  • دارا بودن دقت مضاعف در هنگام عبور تگ دزدگیر(دزدگیر لباس)؛
  • زمانی که در محیط نویز فراوان است، این گیت درصد پابداری بالاتری دارد؛
  • اممکان پوشش فواصل بیشتر توسط این گیت (حدود 4 متر)
  • دارای قابلیت پردازش سیگنال دیجیتال DSP
  • سرعت عملکرد و تشخص با قدرت بالا در زمان عبور دزدگیر لباس (High Detection Range)
  • دارا بودن لیبل یا برچسب AM که بر روی اکثر اجناس قابل نصب بوده و از سایز بسیار مناسبی برخوردار است.(سیستم AM از جعبه های پلاستیکی کوچکی با طول 40 میلی متر و عرض 14 تا 18 میلی متر و تقریبا ضخامت 1 میلی متر ساخته شده است. معمولا از 2 نوار تشکیل شده است که یکی فلز سختِ مغناطیسی و دیگری یک نوار فلزی از جنس آمورف است، که برای ارتعاشات مکانیکی آزادانه عمل کند.)
  • رقابت با محصولات و نمونه های مشابه تولید کشور های آمریکایی و اروپایی
  • دارا بودن قیمت مناسب دربرابر عملکرد فوق العاده بالا، نسبت به محصولات مشابه در بازار
  • دارا بودن گارانتی و خدمات پس از فروش
 در این نوشته نکاتی مهم پیرامون نحوه‌ی کارکرد تگ‌ها به طور کلی، و کارکرد، ویژگی‌ها و محدودیت‌های تگ‌ AM به طور خاص را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا با آشنایی کلی با تگ AM و کسب دیگر اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم گیری، در نهایت بهترین گزینه‌ها برای محافظت از کالاهای مدنظر خود را انتخاب نمایید.
تگ-گلفی-جداساز-مغناطیسی-در-دو-رنگ-نصب-شده-روی-لباس

تگ چیست؟

پیش از آن‌که در مورد تگ AM صحبت کنیم، بهتر است اشاره‌ای به چیستی تگ، نحوه‌ی کارکرد و همچنین انواع مختلف آن و موارد مشابه داشته باشیم. تگ شئ‌ای است که به طور کلی از سه جزء، یعنی بدنه‌ی تگ، سوزن اتصال تگ به کالا و همچنین سیم ‌پیچ و خازن در تگ‌ RF و فریت در تگ AM، تشکیل شده و به نحوی به کالا متصل می‌شود که جدا کردن آن جز با استفاده از جداکننده‌ی مخصوص تگ امکان پذیر نباشد. در حقیقت وجود تگ باعث به صدا درآمدن آلارم هشدار سرقت می‌شود. چنان‌چه کالایی که تگ آن توسط جداکننده‌ی مخصوص تگ جدا نشده است، از گیت ضد سرقت عبور کند، گیت ضدسرقت با توجه به تکنولوژی به کار رفته در آن، وجود تگ را تشخیص داده و بدین ترتیب صدای آلارم دزدگیر به گوش خواهد رسید. البته برای کارکرد صحیح گیت در تشخیص عبور تگ، لازم است تا فرکانس تگ با فرکانس گیت برابر باشد.

تگ AM و تگ RF

همان‌طور که در مقدمه گفتیم، گیت‌های ضدسرقت به سه دسته‌ی EAS، RF و AM تقسیم می‌شوند. اما یکی از موارد مهمی که هنگام خرید تگ بایستی مورد توجه قرار گیرد، این است که بایستی برای گیت AM از تگ AM و برای گیت RF از تگ RF استفاده شود. در حال حاضر گیت‌های AM دارای بیشترین دقت و کارایی هستند و بیشتر فروشگاه‌هایی که ارزش کالاهای موجود در آن‌ها بالاست، از این نوع گیت ضدسرقت استفاده می‌کنند. قیمت گیت AM نسبت به دیگر انوع گیت بیشتر است، اما مزایای این نوع گیت معمولاً بر این محدودیت غلبه می‌کنند. قیمت بیشتر گیت AM بر قیمت تگ AM نیز اثر گذاشته و بهای آن را نسبت به دیگر تگ‌ها بیشتر کرده است. این نکته در مورد لیبل‌های AM نیز صادق است. اما به هر صورت اگر تگ AM دارای کیفیت قابل قبولی باشد، می‌تواند تا سال‌ها، بارها و بارها مورد استفاده قرار گیرد و در نتیجه می‌توان گفت قیمت بالای تگ AM نیز همانند گیت AM در برابر مزایای آن ناچیز است.
 تگ-مدادی-ای ام-تگ-کیف-و کفش-کفش-مجلسی

چگونه تگ  RFباعث به صدا درآمدن آلارم دزدگیر می‌شود؟

کارکرد کلی تگ‌ RF برای پیشگیری از سرقت کالاها از اماکن مختلف، بر اساس عملکرد سیستم بازشناسی با امواج رادیویی است. این سیستم به طور کلی این امکان را فراهم می‌سازد تا ارتباطی بدون سیم بین یک شئ و یک بازخوان برقرار شود. این ارتباط به طور کلی با استفاده از سیگنال‌های الکترونیکی و الکترومغناطیسی برای تبادل داده بین شئ و بازخوان صورت می‌پذیرد.
تگ‌ها همان شئ‌ای هستند که سیگنال‌ها را برای بازخوانی، که در دزدگیرهای فروشگاهی در اختیار فروشنده قرار دارد، ارسال می‌کنند. بدین گونه چنان‌چه کالایی که تگ به آن متصل است، از گیت دزدگیر عبور کند، سیگنال‌هایی از تگ برای بازخوان ارسال می‌شود و بدین ترتیب بوق اخطار  یا آلارم هشدار  Alarm به صدا درمی‌آید.

نحوه‌ی جدا کردن تگ RF از کالا

مسلماً تگ‌ها باید به شکلی به کالاها متصل شوند که امکان جدا کردن آن‌ها بدون دستگاه مخصوص توسط افراد غیر مجاز غیرممکن باشد. برای جدا کردن تگ‌ها به دستگاه مخصوص جداساز تگ نیاز هست. یک جداکننده‌ی تگ برای هر دو نوع تگ RF و AM کاربرد دارد و در واقع تگ‌ها هر سیستمی که داشته باشند، می‌توانند با استفاده از یک سیستم جداکننده از کالا جدا ‌شوند.
نحوه‌ی کار جداکننده‌ی تگ RF بدین صورت است که قطعاتی که داخل محفظه‌ی جداکننده قرار می‌گیرند، باعث ایجاد یک میدان مغناطیسی فوق العاده قوی‌ شده و نزدیک کردن تگ به آن باعث بازشدن تگ می‌شود. جداکننده‌های تگ با توجه به قطعات به کار رفته در  قسمت داخلی آن، می‌توانند دارای شدت جذب قوی و ضعیف باشند. هرچه شدت میدان مغناطیس یا قدرت آهنربایی مگنت‌ها یا آهنرباهای به کار رفته در جداکننده‌ی تگ RF بیشتر باشد، تگ با سهولت بیشتری باز می‌شود.
جداکننده‌های تگی که دارای تعداد آهنربای کمتر و شدت میدان مغناطیسی کمتری هستند قیمت پایین‌تری دارند، اما باید توجه داشت که قدرت پایین‌تر این دستگاه‌ها کار با آن‌ها را دشوارتر می‌سازد و کارایی کمتری خواهند داشت که این شدت میدان مغناطیسی میتواند از 8000 گوس تا بیش از 12000 گوس که واحد آن Gs است داشته باشد.
جداکننده‌های  تگ   TAG Detacher  از نظر شکل ظاهری انواع متنوعی دارند و بایستی با توجه به تگ مورد استفاده برای کالاها، انتخاب و خریداری ‌شوند. جداکننده‌ی تگ گلفی، جداکننده‌ی تگ پنسیل، جداکننده‌ی تگ لبه‌دار و … نمونه‌هایی از انواع جداکننده‌ی تگ از نظر شکل ظاهری هستند.

تگ بهتر است یا لیبل؟

یکی دیگر از ابزارهایی که می‌تواند برای ارسال سیگنال به بازخوان و به صدا درآمدن صدای دزدگیر مورد استفاده قرار گیرد لیبل RF است. لیبل‌ها نیز انواع و اشکال متفاوتی دارند و همانند تگ‌ها به دو صورت RF و AM طراحی می‌شوند. لیبل‌های RF برای استفاده در گیت‌های ضد سرقت RF و لیبل‌های AM برای استفاده در گیت‌های ضد سرقت AM کاربرد دارند.

تگ‌ها و لیبل‌ها هر یک دارای معایب و مزایای خاص خود هستند. به عنوان نمونه لیبل‌ها دارای قیمت پایین‌تری هستند، اما یک بار مصرف‌اند و نمی‌توان به دفعات از آن‌ها استفاده کرد. این در حالی است که تگ جسم سختی است که، خصوصاً اگر دارای کیفیت بالایی باشد، می‌تواند بارها و بارها مورد استفاده قرار گیرد. گذشته از این مدارهای داخلی تگ بزرگ‌تر از لیبل هستند و دقت بیشتری نیز دارند. شاید بتوان گفت به طور کلی استفاده از تگ تا جای ممکن به استفاده از لیبل ترجیح داده می‌شود. البته در مورد بسیاری از کالاها امکان استفاده از تگ وجود ندارد و در نتیجه استفاده از لیبل تنها گزینه‌ی ممکن است.

کاربرد تگ AM

تگ در اصطلاح زبان انگلیسی به معنای برچسب می باشد، ولی در زمینه تکنولوژی امنیتی و ضد سرقت فروشگاه ها در واقع مکمل حفظ کالا از دستبرد محسوب می شود. تگ AM یکی از تکنولوژی های نوین محسوب می شود که با هیچ گونه ابزاری غیر از جدا کننده مخصوص امکان جدا سازی آن وجود ندارد. لذا خروج کالا مستلزم آگاهی فروشنده و باز کردن تگ توسط خود وی می باشد. از جمله مهم ترین کاربردهای تگ AM در فروشگاه های پوشاک است که اغلب در قالب تگ صدفی یا تگ گلف یا تگ گلفی یا تگ مدادی به عبارتی تگ پنسیل مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع تگ AM

  • تگ سخت Hard TAG (تگ صدفی یا تگ شل Shell TAG، تگ گلفی یا تگ گلف Golf TAG، تگ مدادی Pencil TAG یا تگ پنسیل یا تگ قلمی، تگ دایره ای، تگ جواهر Jewelry TAG، تگ عینک Optical TAG ، تگ بطری bottle TAG،  تگ پاندا، تگ دزدگیر موبایل Mobile Security TAG- Mobile  Anti-theft Stand و… )
  • تگ نرم Soft TAG (همان لیبل Label  ، لیبل AM می باشد)
بسته به نوع محصولی که تمایل به حفظ آن داشته و هدف عدم خروج بدون مجوز آن را دارند از انواع مختلف تگ استفاده می کنند. اما به طور کلی می توان گفت برای اجناسی مثل پوشاک امثال لباس مردانه، لباس زنانه، کیف و کفش و لباس ورزشی، لباس بچه، مانتو، پالتو، رختخواب،  یا حوله و امثالهم بهترین تگ، hard tag یا همان تگ سخت است. چرا که با هیچ گونه ابزاری غیر از جدا کننده مغناطیسی مربوط قابل جداسازی نیست و لذا در صورت سرقت هیچ فایده ای ندارد چرا که باز کردن آن به لباس آسیب می زند. معرفی علت های برتری محصولات فروشگاه ایمن موج؛ و یا بهتر این که اصلا چرا گیت فروشگاهی ایمن موج ؟
  • گیت های فروشگاهی با درصد آلارم خطای کمتر؛
  • دارا بودن دقت مضاعف در هنگام عبور تگ دزدگیر(دزدگیر لباس)؛
  • زمانی که در محیط نویز فراوان است، این گیت درصد پابداری بالاتری دارد؛
  • اممکان پوشش فواصل بیشتر توسط این گیت (حدود 4 متر)
  • دارای قابلیت پردازش سیگنال دیجیتال DSP
  • سرعت عملکرد و تشخص با قدرت بالا در زمان عبور دزدگیر لباس (High Detection Range)
  • دارا بودن لیبل یا برچسب AM که بر روی اکثر اجناس قابل نصب بوده و از سایز بسیار مناسبی برخوردار است.(سیستم AM از جعبه های پلاستیکی کوچکی با طول 40 میلی متر و عرض 14 تا 18 میلی متر و تقریبا ضخامت 1 میلی متر ساخته شده است. معمولا از 2 نوار تشکیل شده است که یکی فلز سختِ مغناطیسی و دیگری یک نوار فلزی از جنس آمورف است، که برای ارتعاشات مکانیکی آزادانه عمل کند.)
  • رقابت با محصولات و نمونه های مشابه تولید کشور های آمریکایی و اروپایی
  • دارا بودن قیمت مناسب دربرابر عملکرد فوق العاده بالا، نسبت به محصولات مشابه در بازار
  • دارا بودن گارانتی و خدمات پس از فروش
Modir بازدید : 376 دوشنبه 09 اردیبهشت 1398 زمان : 19:59 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 137
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 190
  • بازدید ماه : 411
  • بازدید سال : 6,191
  • بازدید کلی : 80,644
  • کدهای اختصاصی
    طراحی کارت ویزیت
    دختر خاص مغرور
    کافه اینترنتی
    فان گذر
    تیکه های باحال
    تبلیغ پارسی
    پی سی صدا
    راک شرقی
    پی سی دانلود
    دانلود ویدئو
    تبادل لینک رایگان
    سامسونگ گلکسی
    پدرو رودریگز
    جی بی پوز
    معرفی گل و گیاه
    وب آق حسین
    شکلک کده
    آی تی سنتر
    درباره پسر ها
    پارس تیتراژ
    آب نیست
    وب نوشت عاشقانه
    ستاره بازی
    خاطرات شب یلدا
    بدو عکس
    ایرانسل رایگان
    مروا کامپیوتر
    فایل کده
    تی تی لینک
    شهر کوچک زیبا
    ایران کلید
    دلنوشته های من
    وبسایت پویا
    سر بلاگ
    همه با هم
    تفرجگاه ایران
    98 کلوب
    تفریح و سرگرمی
    سرگرمی
    گیگ دی ال
    کلوپ سرگرمی
    جکستان
    جعبه من
    کندار دانلود
    وبسايتی برای همه
    انصاری
    لینک زیاد
    بيشتر بدانيم
    جکستان شکرستان
    اخبار علم و دانش
    ایران ورک مارکت
    ایران پیکس
    کلبه محبت
    تاپ دانلود
    آخرین امید
    معرفی درختان میوه
    مسیج عشقولانه
    ایران وب دیتا
    ورزشکده
    رادیکال 24
    من تنها
    باران
    ایران پیکسل
    شهر سبز
    آموزش طراحی
    مجله تفریحی
    دانلود رایگان
    جک برای تو
    تنهاترین مرد زمین
    فروشگاه بازی
    نرم افزار رایگان
    سخت افزار جدید
    والپیپر زیبا
    دانلود ما
    پرتو وب
    بهزاد پکس
    دانلود
    پورت 20
    مجرمان بی گناه
    دیوار
    لینک 88
    درهم و برهم
    کتابخانه
    دانلود جدیدترینها
    لینک دانلود
    گیتار در آتش
    ابر دانلود
    وبلاگ
    محمد خلج
    دانلود سریع
    من و خدا
    طراحی میلاد
    کدبانو
    دانلود منیجر
    برترین وب
    نت مارکت
    بهترینم تویی
    استاد نجفی
    کلاس آنلاین ما
    عصر دانلود
    انیمیشن قدیمی
    آبادانیها
    گروه
    دانلود آهنگ جدید
    شب
    تفریحستان
    پساپس
    دانلود فیلم جدید
    دانلود جدید
    اطلاعات کامپیوتری
    آقای مصطفوی
    عشق یکطرفه
    خندانده
    فایلهای 2015 پیش بینی فوتبال پوکر آنلاین