loading...

دختر خاص مغرور

دختر خاص مغرور

عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانی

  • عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانی

    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانی

    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانی

    افراد مشهور ایرانی اینستاگرام که این روزها شلوغ هم هست چه تصاویری به اشتراک گذاشته اند؟ بازار عکس های یادگاری داغ است و سلفی بازار هم داغ تر از آن! با هم بنشینیم و ببینیم: 

    با عکسی بامزه از کودکی های کیمیا علیزاده، مشهور ترین و مورد توجه ترین دختر ایرانی در این روز ها این شماره را شروع می کنیم. امیدواریم کیمیا تحت تاثیر این روی سر گذاشتن ها و حلوا حلوا کردن ها قرار نگیرد و مصمم تر از قبل به کارش ادامه دهد.
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانیامیر جعفری و برادرش، پیش از شروع ضربات پنالتی. 
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانی– استاد اگه میذاشتی دویست تا بالاتر بگم الآن اون قالی برای ما بود.

    + عزیز دلم، من فکر نمی کردم کسی انقدر پولش زیادی کرده باشه که پیشنهاد بیشتری بده!
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانیعکس یادگاری خانم های هنرمند پس از تماشای یک تئاتر. لادن مستوفی با یک گریم کاملاً شرقی، مهرانه خانم مهین ترابی، بهار نوحیان و دوست عزیزشان. 
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانیکلا پس از هر اجرایی باید شاهد عکس های یادگاری باشیم. چه تئاتر باشد، چه نمایش و چه کنسرت. جای شکرش باقی است که فیلم های سینمایی این قابلیت را ندارند وگرنه بایستی کلا اینستارگرام و این مطلب را در پست های “عکس یادگاری عزیزان پس از…” خلاصه کنیم. 
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانی– ولی خدایی ناشی گری کردی! باید طوری عمل میکردی که هیچ ردی نمونه! یا اگه هم بمونه، قابل رویت نباشه!

    + تجربه شد داداش… عوضش بعدا کلی خندیدیم با بچه هاا

    – هااهاهاهااااا

    (فرزاد حسنی و رامبد جوان در حال تعریف کردن و مرور خاطرات مشابهشان از زندگی.)
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانیکشف گونه ای جدید که در تنها زیر خوشه های خرما در نخلستان های جنوب یافت می شود. 
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانیبازگشت غرورآفرین چهره های ایرانی به خاک پرافتخارِ سرزمین دوست و همسایه، یعنی ترکیه را تبریک عرض می کنیم. سامان فخارزاده اولین چهره ی بازگشته به این کشور (6 شب و 7 روز، 800) پس از نیمچه کودتای اخیر است. سامان جان از حضور در مناطق شلوغ، مناطق خلوت، خیابان ها و پیاده رو ها، تاکسی ها، داخل هتل، تراموا، اتوبوس، مراکز خرید، مترو و فرودگاه های این کشور بپرهیز. بقیه جاهایش امن است!
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانیپیام صادقیان بازیکن جوان ماشین سازی تبریز به دیدار کودکان مبتلا به سرطان رفته بود که این سلفی را با این عزیزان گرفت. آن هم در لحظه ای که یکی از این عزیزان در حال اشک ریختن است تا عناصر کباب کردنِ دلِ مخاطب و به تبع آن لایک و کامنتِ بالا در عکسش تکمیل باشد.
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانیشقایق دهقان و دختر عزیزش نیروانا در جشنواره فیلم “سلامت”. حمیدرضا پگاه هم در تصویر دیده میشود.
    پ.ن: خودم می دانم که مادر و دخترِ تنی نیستند، لذا خونسردی خودتان را حفظ کرده و نفس عمیق بکشید!
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانیآرش جان ماشاالله خودتان و این حالت و پوزیشن‌تان آنقدر جذاب است که اصلا پل ورسک به چشم نمی آید!
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانییادش بخیر، قبل تر ها وقتی مراسمی برگزار میشد و هنرمندان در کنار مردم و هوادارانشان قرار می گرفتند، نهایت خواسته هوادار از هنرمند محبوبش یک امضا و نهایتاً یک عکس یادگاری با رعایت اصل “یک گوسفند فاصله” بود. ولی این روزها همه چیز فرق کرده. هر هوادار باید با هنرمند مورد علاقه اش سلفی بگیرد،

    آن هم نه یکی دو تا، آن قدر زیاد که بالاخره زاویه طلایی صورت فرد با لنز دوربین منطبق شود، به جز این، سلفی را هم نباید خود او بگیرد، عزیزِ هنرمند باید زحمت آن را را بکشد که حسِ “شاخ پنداری” و “کوئین محوری” عزیزان جلوی دوستان و آشنایان اش در فضای مجازی زیر سوال نرود!
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانیباران کوثری در جمع هوادارانش در اریکه ایرانیان که برای اکران لانتوری در آنجا حضور پیدا کرده بودند. انگیزه عکاس عزیز از گرفتن عکس با این زاویه هر چه که بوده است، محترم است و برای ایشان آرزوی سلامتی داریم!
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانیسوژه ی خوبی است خانم میلانی. هم تِم اجتماعی و نگاه ضد تبعیض جنسیتی دارد، هم نگاه فمنیست پسندانه. خوراک خودتان است، فیلمش را بسازید! نقش کیمیا را هم بدهید یا به مهناز افشار یا به السا فیروز آذر.
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانیفکر نکنید چون بهرنگ از قیافه اش خسته شده چنین سلفی ای گرفته است، نه، بلکه این سلفی صرفا بخاطر آن ساعت رولکس چند ده میلیونی ای است که اخیراً خریده است!
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانیاعتراض نرم و توجیه وارِ مریم کاویانی به کم کاری ها و این که چرا کسی دیگر برای هیچ پروژه ای دعوتش نمی کند.
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانیحضور پرستو صالحی با پای شکسته و عصا در مراسم تشییع پیکر زنده یاد داود رشیدی. پرستو است دیگر، دوست دارد در چشم باشد و دیده شود. حالا یا با بازی با آبروی پدر فقیدش در برنامه زنده و یا شوآف با پای شکسته. وگرنه به یاد نداریم در روزهایی که پای پرستو سالم و استاد رشیدی در قید حیات بود، عیادتی از جانب او صورت گرفته باشد.
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانیخاطره بازی رامین پرچمی با عکسی قدیمی از سریال ماندگار “همسایه ها” به کارگردانی محمد حسین لطیفی که سال 1379 از تلویزیون پخش شد. سریالی دیگر هم نام همین سریال در سال 1372 داشتیم که حسن فتحی آن را ساخته بود و آن هم بسیار موفق بود. امین حیایی، استاد علی نصیریان، مجید مظفری، محمدرضا شریفی نیا، کیهان ملکی و رامین پرچمی در این عکس حضور دارند.
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانیاظهارات عجیب و متاسفانه صحیحِ فضه السادات حسینی مجری و گوینده اخبار صدا و سیما درباره موضوعی که امیدواریم بدلیل قصور و اهمال رخ داده باشد و عمدی در پس قضیه نباشد.
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانیامیرعلی دانایی گذاشت چند روز بگذرد و سپس درگذشت استاد رشیدی را تسلیت گفت تا عکس نابش در میان سیل پست های تسلیت گم نشود و سرانه لایکِ واقعیِ خود را حفظ کند.
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانیمعلوم نیست مسئولین شهرداری بندر عباس با این تندیس خواسته اند به ناصر عبداللهی ادای احترام کنند یا اینکه روح ایشان را آزار داده و وجهه شان را تخریب کنند! خب وقتی هنرش را ندارید و بلد نیستید، نسازید! چه کسی شما را مجبور کرده عزیزانِ من؟! بیشتر شبیه جوانی های فتحعلی اویسی شده تا ناصر.
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانیبه گزارش پارس ناز مریم خانم منتظرِ نوید محمد زاده است تا بیاید و روی صورتش اسید بپاشد! (همین الآن خبر رسید نامزد بهترین “اسپوبل” و لو دادنِ داستان سال 2016 شدم.) 
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانیبهمن هاشمی و مرتضی حسینی، دو تن از بزرگان عرصه “پیاده روی رو اعصاب” در مراسم جشن تولد مرتضی جان. یک خبر خوب برای پرسپولیسی ها و استقلالی ها! همین حالا این عکس را لایک کنید و پرسپولیسی ها عدد 6 را (به یاد دیدار 5 – 1 با الغرافه) و استقلالی ها عدد 4 را

    (به احترام 4 هفته قعرنشینی در لیگ امسال) برای شماره ی 2 سه صفر شماره شمع این کیک (اگر توانستید بخوانید) بفرستید تا در قرعه کشی جایزه سه فروند نفتکش شرکت کنید.
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانیمونا برزویی و همسر جان در کنار هم، با حضور افتخاری بزگمرد عرصه استقامت و وفاداری، بزرگ پهلوانِ وستروس و ایسوس، زنده یادِ جنت مکان، هودور. 
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانیعکس یادگاری سِوِنی ها در کنار بهداد سلیمی در حاشیه مراسم تقدیر از قهرمانان، مدال آوران و حقشان خورده شدگانِ المپیک! 
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانیسلفیِ زورکی آقا رضا عطاران با عزیزان مدال آور در حاشیه مراسمی که گفته شد. خوش بحال کسی که رضا با او سلفیِ زوری بگیرد. 
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانیسعید عرب و همسر جان در شب سالگرد ازدواجشان که به روایت سعید زیباترین شب زندگی شان بوده است. یعنی حتی از خودِ شب ِ اصلی ازدواج هم زیبا تر! 
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانیفرهاد هم رفته رفته دارد شورِ آمادگی بدنی را در می آورد! تا کِی باید مهاجمان استقلال استرسِ آماده بودن تو را بکشند؟! چرا انقدر با روح و روان بازیکنان و مربی تیم بازی میکنی؟! 
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانیمهران رنجبر، رامین ناصر نصیر و محمد نادری در کنار سعید عبدولی در حاشیه مراسم تقدیر از مدال آوران المپیک. سعید در پایان این مراسم اظهار کرد که واقعاً از برگزارکنندگان این مراسم و هر چی که هست، متشکرم.
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانیخاطره بازی حمیدرضا آذرنگ با عکسی از دوران سربازی اش در سومار. سومار شهری کوچک از توابع قصر شیرین در کرمانشاهِ زیباست. 
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانیبه گزارش پارس ناز ترانه علیدوستی با به اشتراک گذاشتن این سلفی، از استارت خوردن پروژه سری دوم سریال شهرزاد خبر داد. یک خبر خوب برای علاقه مندان به این سریالِ خوب. امیدواریم تا آنموقع بچه های معمای شاه شهرک سینمایی را به عوامل این سریال تحویل داده باشند! 
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانیممنون از نازنین بیاتی که خودش عکس را سیاه و سفید کرده تا ما به زحمت نیوفتیم و “دست به آباژور” نشویم.
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانیهمه ی اهمیت کپشن و پست، در کلمه ی بعد از امّــــــــــا است و کسانی که آنتنشان قوی است، آن را در هوا خواهند زد. لذا عزیزانی که آمادگی کامل دارند، با در دست داشتن کارت ملی، گواهی فوتِ پدر و کپی برابر اصل از سند تمامی دارایی هایشان، به دایرکت خانم شاکردوست مراجعه کنند. 
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانییک ویدئوی مشکوک و تاثیرگذار از احمد پورمخبر منتشر شده است که او را در حال گلایه از وضعیت مالی و نالان از اوضاع سلامتی اش روی تخت یک بیمارستان نشان میدهد. ویدئویی که توسط دخترِ آقای پورمخبر تکذیب شد، ولی باز بهانه خوبی برای ما بود تا یاد بزرگان (از لحاظ سن و سال) را فراموش نکنیم و به فکرشان باشیم.
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانیهر وقت یکی از اعضای گروه سون به خرید میرود و یک لباس را می پسندد، به فروشنده میگوید: از این سه تا بده. یه مدیوم، یه لارج، یه ایکس لارج!
    پ.ن: ماشاالله چه قدی دارد این کیمیا علیزاده!
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانیمهدی یغمایی به رامسر رفته بود که یک سر تا سر مزار زنده یاد حبیب رفت و لازم دید این سلفی را بگیرد و به اشتراک بگذارد. 
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانیسلفی عالی مهسا کرامتی در کنار کچل ترین بانمکِ دنیا. البته بانمک ترین کچلِ دنیا هم میتوان گفت!
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانیامیرمهدی ژوله به عیادت ننه علی در مشهد رفته بود که علی مسعودی این سلفی را گرفت و از او تشکر کرد. 
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانیبله الهه جان درد داره…

    اكثر سختي ها و مشكلات زندگي درد دارند و دل آدم را به درد مي آورند!
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانی:)))

    شاهکارِ علیرضا بیرانوند در راستای تقویت همبستگی و وطن پرستی که خیلی زود با افزایش دمای گوش اش مواجه گشته و پست را حذف کرد. البته بنده خدا کلا در باغِ این جور چیز ها نیست و تقصیری نداشت، ولی خب به هر حال :)))
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانیممنون از مهتاب کرامتی عزیز که با حضور در اردوی تیم والیبال نشسته بانوان ایران، کمک روحی شایانی به این عزیزان پیش از شروع مسابقات کرد. 
    عکسهای بازیگران سینما و تلویزیون و چهره های معروف ایرانی

    برترین ها

Modir بازدید : 143 یکشنبه 21 شهریور 1395 زمان : 0:02 نظرات (0)

دانلود موزیک ویدئو سلام از ساسی مانکن

دانلود موزیک ویدئو جدید و تماشایی سلام از ساسی مانکن

Sasy Salam Video دانلود موزیک ویدئو سلام از ساسی مانکن

 

ساسان یافته (زادهٔ ۲۷ آبان ۱۳۶۷ در اهواز) با نام هنری ساسی مانکن خوانندهٔ پاپ است.

ویدئو آهنگ سلام

به گفته او پر هزینه ترین ویدئو موزیک تاریخ ایران خواهد بود! آهنگ و تنظیم این اثر بر عهده نوید میرزایی خواهد بود که پیش از این در آهنگ ساقیا با ساسی مانکن همکاری داشته است ….

هِی سلام علام علم حبیب یه کُلکّل الکلام
هی سلام علام علم إنت روحیهَ المَدام
مگه میشه به تو دل ندم
إنت التالی هیَ حُبِّ الخیالی
إنت التالی هیَ حُبِّ الخیالی
دلمو به دریا زدم یا حبیبی سَلامی
لا لا لا إترَکی اِنتقالی وَ الحَکی
هی میگی که تنهام میذاری عزیزم نه نه نه
نه نه نه عمرمی تو که باشی نیست غمی
انأ اَترکَ الخیالک حبیبی لا لا لا …

تکست آهنگ جدید ساسی سلام

هِی سلام علام علام حبیب یه کُلکّل الکلام
هِی سلام علام علم إنت روحیهَ المَدام
نه نمیشه به تو دل ندم
هیَ إنتِ فِعالی هیَ سحرة لیالی
هیَ إنتِ فِعالی هیَ سحرة لیالی
وقتی که تو باشی ندارم خیالی
لا لا لا إترَکی اِنتقالی وَ الحَکی
هی میگی که تنهام میذاری عزیزم نه نه نه
نه نه نه عمرمی تو که باشی نیست غمی
انأ اَترکَ الخیالک حبیبی لا لا لا …
تو که میخواستی پای من واستی
یا الأبک القاضی إنت روحیة الراسی
بیا دیگه خسته شدم منه احساسی
یا الأبک القاضی روحیة الراسی
إنت التالی هیَ حُبِّ الخیالی
هی إنت التالی هیَ حُبِّ الخیالی
دلمو به دریا زدم یا حبیبی سلام

دانلود کلیپ ساسی سلام

Modir بازدید : 179 پنجشنبه 18 شهریور 1395 زمان : 22:51 نظرات (0)

دانلود آهنگ سلام از ساسی مانکن

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی سلام از ساسی مانکن
Downloade Ahange Jadide Sasy Mankan Be Name Salam

Sasy Mankan Salam دانلود آهنگ سلام از ساسی مانکن

 

ساسان یافته (زادهٔ ۲۷ آبان ۱۳۶۷ در اهواز) با نام هنری ساسی مانکن خوانندهٔ پاپ است. وی در میانه دهه هشتاد به همراه همشهری‌اش حسین مخته به شهرت رسید و تا چند سال یعنی زمان پخش آهنگ «گوش‌واره» به همکاری با او ادامه داد. ساسی مانکن پس از جدایی از حسین مخته بیشتر آهنگ‌هایش را انفرادی خوانده و تنظیم آن‌ها را عمدتاً به امیرمسعود و اخیراً به امیر ارشیا سپرده است.

وی پیش از نخستین مصاحبهٔ رسمی‌اش در تابستان ۱۳۹۱ که در آن برای اولین بار زادروز صحیح خود را (در گفتگو با لیلی نیکونظر از آمریکا) اعلام کرد، عمدتاً خود را بزرگتر از سن واقعی‌اش معرفی می‌نمود تا قضاوت عامه دربارهٔ آهنگ‌هایش با لحاظ سن و سال جوانش تحت تاثیر قرار نگیرد. ساسی مانکن که ساکن کرج و دانشجوی رشتهٔ کامپیوتر (نرم‌افزار) دانشگاه نواب قزوین بوده است با موفقیت برخی آهنگ‌ها مانند «رپ بندری» در سال ۸۶ و «پارمیدا» در سال ۸۷ درس و دانشگاه را رها کرد و اختصاصاً به خوانندگی پرداخت.

ویدئو آهنگ سلام به گفته او پر هزینه ترین ویدئو موزیک تاریخ ایران خواهد بود! آهنگ و تنظیم این اثر بر عهده نوید میرزایی خواهد بود که پیش از این در آهنگ ساقیا با ساسی مانکن همکاری داشته است ….

تکست آهنگ سلام از ساسی مانکن

Modir بازدید : 369 دوشنبه 15 شهریور 1395 زمان : 22:27 نظرات (0)

عکس های سپیده ذاکری بازیگر

  • عکس های سپیده ذاکری بازیگر

    عکس های سپیده ذاکری بازیگر

    عکس های سپیده ذاکری بازیگر

    آخرین بازیگری که به شبکه جم پیوسته است خانم سپیده ذاکری می باشد که یک سریال هم برای این شبکه بازی کرده است. سپیده ذاکری بازیگری که در سریالهای تلوزیونی همچون «روزگار قریب» و «دل شکسته» نقش آفرینی کرده است به ترکیه مهاجرت کرده و مشغول بازی در سریال «سالهای عاشقی» به کارگردانی محسن ربیعی است.

    سپیده ذاکری بازیگر سریال «روزگار قریب» به شبکه ماهواره ای جِم پیوست.
    عکس های سپیده ذاکری بازیگرسپیده ذاکری
    عکس های سپیده ذاکری بازیگرتصاویر  سپیده ذاکری
    عکس های سپیده ذاکری بازیگرعکس های  سپیده ذاکری
    عکس های سپیده ذاکری بازیگرتصاویر جدید  سپیده ذاکری
    عکس های سپیده ذاکری بازیگرجدیدتین تصاویر  سپیده ذاکری

     

     

Modir بازدید : 151 دوشنبه 15 شهریور 1395 زمان : 20:00 نظرات (0)

{تحلیل ترنجی} در مراسم 17 شهریورماه اپل چه خواهد گذشت؟ | ترنجی

  • {تحلیل ترنجی} در مراسم 17 شهریورماه اپل چه خواهد گذشت؟ | ترنجی
    65

    تا شروع مراسم 17 شهریور ماه به میزبانی اپل برای رونمایی از جدیدترین محصولات این شرکت تنها سه روز باقی مانده است. درطی ماه‌های گذشته، شایعات و اخبار بسیار زیادی از محصولات جدید اپل خصوصا آیفون 7 و ایفون 7 پلاس منتشر شده است که برخی از آن‌ها درست و برخی کاملا اشتباه بودند. حال به این مناسبت، قصد داریم که باری دیگر، تمامی شایعاتی که درباره محصولات اپل در فضای وب منتشر شده است را در یک جا جمع کنیم و آن‌ها را با چاشنی تحلیل ترنجی همراه کنیم. مانند همیشه، در ادامه با ترنجی همراه شوید.

    آیفون 7 و آیفون 7 پلاس

    در شایعات قبلی، به این مورد اشاره شد که آیفون 7 در رنگ آبی یا مشکی تیره عرضه می‌شود.

    در شایعات قبلی، به این مورد اشاره شد که آیفون 7 در رنگ آبی یا مشکی تیره عرضه می‌شود.

    به جرئت می‌توان گفت که این دو، مورد انتظار ترین محصولاتی هستند که اپل در این مراسم رونمایی خواهد کرد. در اواخر سال 94 بود که اولین شایعات پیرامون این دو منتشر شد؛ اما باید گفت که این شایعات برای بسیاری تعجب آور بود. اجازه دهید که جمع‌بندی آیفون‌ها را با طراحی آن‌ها شروع کنیم. زبان طراحی جدید اپل برای اولین بار در آیپاد‌های این شرکت دیده شد؛ پس از آن نوبت به آیپد‌های اپل رسید و درنهایت این زبان طراحی در آیفون 6 دیده شد. معمولا اپل هردو سال یک بار طراحی آیفون‌های خود را تغییر می‌دهد، اما این‌بار آیفون‌های جدید شباهت زیادی به نسل قبلی خود دارند. پنل جلوی این دو کاملا شبیه به نسل قبل است، اما تفاوت‌ها در قسمت پشتی مشهودتر است. آیفون 7 به یک لنز دوربین بزرگتر ولی همچنان برجسته مجهز شده است که البته این برجستگی از نسل قبلی کمی بهتر است. در آیفون 6 اس شاهد یک حلقه در دور دوربین بودیم، اما در آیفون 7 و 7 پلاس، بیرون زدگی دوربین چیزی شبیه به نکسوس 5 ایکس گوگل است؛ یعنی به جای افزودن یک قطعه اضافه بر روی بدنه، قسمت دور دوربین این بدنه برجسته‌تر شده است. خطوط آنتن دستگاه کاملا حذف نشده‌اند اما اپل توانسته است که خطوط افقی دستگاه را به کلی حذف کند که به این دو ظاهر تمیزتری داده است. یکی از شایعات قدیمی آیفون‌های 2016 اپل، حذف جک 3.5 میلی متری هدفون است که درباره آن بیشتر صحبت خواهیم کرد. بجای این جک، از یک بخش با سوراخ‌های مشابه اسپیکر استفاده شده است، اما حدس می‌زنیم که مانند آیفون‌های 5 اس به قبل، این سوراخ‌ها مربوط به میکروفون دستگاه باشد.

    نمایی کلی از آیفون 7 رنگ طلایی.

    نمایی کلی از آیفون 7 رنگ طلایی.

    حال به سراغ سخت افزار و نرم افزار می‌رویم. قلب تپنده این دو تلفن هوشمند، چیپست ساخت اپل یعنی A10 است که نسبت به نسل قبلی حدود 30 درصد سریع تر خواهد بود. اپل درسال گذشته برای اولین بار در آیفون‌های خود از دو گیگابایت حافظه رم استفاده کرد. آیفون 7 نیز همچنان از دو گیگابایت حافظه رم برخوردار است اما میزان رم در آیفون 7 پلاس به سه گیگابایت رسیده است که دلیلش را در بخش دوربین برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد. گفته شده است که آیفون 7 و 7 پلاس برای اولین بار از یک بدنه ضد آب برخوردار خواهند بود. برخی می‌گویند که این مورد در آیفون‌های جدید وجود نخواهد داشت، اما یک مورد این موضوع را به شدت تقویت می‌کند. برخی کاربران iOS 10 هنگام اتصال شارژر به پورت خیس دستگاه، یک پیام هشدار برای مراقب بودن دریافت کرده اند. این موضوع می‌تواند دو حالت داشته باشد: یا آیفون‌های جدید ضد آب خواهند بود و یا اینکه اپل این کار را برای مراقبت از دستگاه یا حتی استفاده در مدل‌های بعدی انجام داده است. نرم افزار آیفون‌های جدید مسلما با iOS 10 همراه می‌شود که البته نکته‌ای در آن وجود دارد که در ادامه به شما توضیح خواهیم داد.

    دوربین دوگانه؛ ویژگی منحصر به فرد آیفون 7 پلاس

    دوربین دوگانه؛ ویژگی منحصر به فرد آیفون 7 پلاس

    آیفون‌های جدید تمرکز ویژه‌ای بر روی دوربین داشته‌اند. دوربین به کار رفته در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس از نوع 12 مگاپیکسلی با گشودگی f/1.9 می‌باشد که حتما در زمینه ثبت تصویر و ویدئو در شرایط نوری ضعیف تاثیر گذار خواهد بود. لنزهای آیفون‌های جدید نسبت به قبل بزرگ‌تر شده است و این می‌تواند به استفاده از سنسورهای بزرگ‌تر و حتی شاید لرزشگیر اپتیکال اشاره داشته باشد. آیفون 7 پلاس که مسلما از لرزشگیر اپتیکال بهره‌مند خواهد شد، اما احتمال برای استفاده از این مورد در آیفون 7 نیز وجود دارد. به جرئت می‌توان گفت که مهمترین تغییر در آیفون‌ جدید اپل، استفاده از دوربین دوگانه در آیفون 7 پلاس است که فکر می‌کنیم عملکرد نزدیکی به سیستم دوربین دوگانه هواوی داشته باشد. جدا از سیستم فوکوس بسیار بهتر، انتظار داریم که سیستم زوم قوی‌تر نیز در این دوربین‌ها گنجانده شود. درضمن حدس می‌زنیم که دلیل استفاده از سه گیگابایت حافظه رم در آیفون 7 پلاس می‌تواند به قدرت بیشتر برای پردازش تصاویر گرفته شده با دوربین دوگانه ربط داشته باشد.

    هر سه محصول اپل از رنگ خاکستری فضایی استفاده می‌کنند، اما آیپاد تاچ نسل 6 رنگ تیره تری دارد.

    هر سه محصول اپل از رنگ خاکستری فضایی استفاده می‌کنند، اما آیپاد تاچ نسل 6 رنگ تیره تری دارد.

    حالا به بخش جمع بندی ویژگی‌های دیگر می‌رسیم. آیفون 7 و 7 پلاس همانند مدل‌های سال قبل در رنگ‌های طلایی، رزگلد و نقره‌ای عرضه خواهند شد، اما مرکز تغییرات در زمینه رنگ محبوب مشکی است. اپل در محصولات 2013 به بعد خود از رنگ خاکستری فضایی در کنار پنل مشکی جلو دستگاه استفاده کرده است، اما به نظر می‌رسد که آیفون‌های جدید با از دست دادن رنگ خاکستری فضایی، دو رنگ جدید را دریافت خواهند کرد. رنگ اول احتمالا خاکستری فضایی نام داشته باشد، اما تفاوت در اینجاست که رنگ خاکستری بسیار تیره شده و حالا شباهت بیشتری به رنگ مشکی دارد. به عبارتی، رنگ خاکستری فضایی آیپاد تاچ نسل جدید در آیفون‌های جدید استفاده خواهد شد.

    رنگ مشکی براق در اپل واچ نسخه فلز استیل.

    رنگ مشکی براق در اپل واچ نسخه فلز استیل.

    اما رنگ دوم احتمالا مشکی فضایی نام خواهد داشت. آیا ما پیش از این، چنین رنگی را دیده‌ایم؟ بله! مشکی فضایی مربوط به همان رنگ براق شایعه شده در آیفون 7 و 7 پلاس می‌شود. اما برای اینکه درک بهتری داشته باشید، به نکته اشاره می‌کنیم. رنگ مشکی فضایی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس دقیقا همانند همان رنگی است که در اپل واچ نسخه فلز استیل دیده‌ایم؛ یک بدنه مشکی اما براق و چشم نواز. شاید این موضوع سوال برخی را جواب دهد: آیفون 7 و 7 پلاس با رنگ مشکی فضایی از جنس فلز استیل است. پس اگر این مدل را خریداری کردید، حتما به فکر قاب یا دستمال باشید! مورد دیگری که انتظار داریم، باتری‌های 1960 میلی آمپری در آیفون 7 و باتری 2995 میلی آمپری در آیفون 7 پلاس است. آیفون 6 اس پلاس یکی از بهترین باتری‌های موجود در بین تلفن‌های هوشمند را داشت و احتمالا شاهد طول عمر باتری عالی در آیفون 7 پلاس هم باشیم. متاسفانه باتری 1750 میلی آمپری آیفون 6 اس عملکرد چندان خوبی خصوصا در میزان استندبای نداشته است، اما این 200 میلی آمپر بیشتر می‌تواند طول عمر آیفون 7 را کمی بیشتر از آیفون SE کند. بد نیست اشاره کنیم که آیفون SE یکی از تلفن‌های هوشمند اپل با باتری بسیار خوب می‌باشد.

    لاک اسکرین جدید در iOS 10.

    لاک اسکرین جدید در iOS 10.

    اگر یادتان باشد، اپل در WWDC 2016، به طور رسمی ویژگی کشیدن انگشت برای باز کردن صفحه را حذف کرد. این یعنی که برای باز کردن قفل دستگاه باید دکمه هوم را فشار دهید. اجازه دهید شبیه سازی انجام دهیم. شما برای بازکردن قفل آیفون، دکمه هوم را لمس می‌کنید تا سنسور اثر انگشت فعال شود، اما اگر دکمه را فشار دهیم چه؟ در آیفون‌های قبلی، سرعت به اندازه‌ای بالا بود که نمی‌توانستید نوتیفیکشن‌ها را چک کنید! اینجاست که دو حالت پیش میاید: اپل از شما می‌خواهد که دکمه هوم را به عنوان کلید بازگشایی صفحه ببینید وبرای دیدن نوتیفیکشن‌ها، فقط تلفن را از جایش بلند کنید. اما حالت دوم؛ شاید اپل از فناوری فورس تاچ در دکمه هوم استفاده کند، این یعنی که اگر دکمه را لمس کنید، قفل صفحه باز شود، اما اگر آن را فشار دهید، تنها صفحه روشن شده و نوتیفیکشن‌ها نمایان می‌شود. البته شاید این حالت دوم به صورت دیگری دیده شود اما درکل، این چیزی است که فکر می‌کنیم. آیفون‌های جدید دقیقا همانند آیپد‌های بازار در سه حافظه 32، 128 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود. 32 گیگابایت برای بسیاری حافظه مناسبی است، اما اگر از آن دسته هستید که به 32 گیگابایت حس حافظه 16 گیگابایتی را دارید، دیگر خبری از نسخه گیگابایتی نیست و باید به سراغ مدل گران 128 گیگابایتی بروید. این سیاستی است که متاسفانه اپل از دوره آیفون‌های 6 به بعد بکار برده که چندان برای ما جالب نیست، هرچند سود خوبی برای اهالی کوپرتینو دارد!


    آیپد پرو 12.9 نسل 2 و آیپد مینی 5

    آیپد مینی 5 تغییرات مهم‌تری نسبت به نسل قبل خواهد داشت.

    آیپد مینی 5 تغییرات مهم‌تری نسبت به نسل قبل خواهد داشت.

    تا سال گذشته، آیپدهای اپل کمی به حاشیه رانده شده بودند اما اپل در سپتامبر سال پیش از آیپد پرو 12.9 و چند ماه بعد در مارس 2016 از آیپد پرو 9.7 رونمایی کرد. تا جایی که می‌دانیم، اپل در این مراسم از آیپد مینی 5 رونمایی خواهد کرد. این محصول  احتملا به پردازنده A9 مجهز شده، از دو گیگابایت حافظه رم برخوردار است، ضخامت آن اندازه یک آیپاد شده و از فناوری لمس سه بعدی برخوردار است. البته احتمالا شاهد دوربین 12 مگاپیکسلی جدیدی مشابه آیپد پرو 9.7 باشیم. آیپد پرو 12.9 نسل دوم هم احتمالا همانند آیپد مینی 5،  بروزرسانی سخت افزاری خواهد شد. اما یک حالت دیگر هم وجود دارد. چرا اپل در بین محصولات خود تفرقه ایجاد کرده است؟ برای مثال، دو آیپد و دو آیفون در سپتامبر و یک آیفون و یک آیپد دیگر در ماه مارس.

    4آیپد پرو 12.9 اینچی نسل دو به سخت افزار قوی‌تر مجهز خواهد شد.

    آیپد پرو 12.9 اینچی نسل دو به سخت افزار قوی‌تر مجهز خواهد شد.

    اگر اپل این حالت را در پیش بگیرد، باید منتظر تبلت‌های جدیدی در این مراسم باشید. اما اگر اپل تغییر رویه دهد و محصولات هر دسته را کنار هم رونمایی کند، پس باید رونمایی از آیپد پرو 12.9 جدید و آیپد مینی 5 را به کلی به تعویق بیاندازد و آن ها در کنار آیپد پرو 9.7 جدید در ماه مارس 2017 رونمایی کرد. در کل باید گفت که وضعیت آیپدها تا حدی مشخص است، اما چیزی که معلوم نیست، بازه زمانی رونمایی از آن‌ها است. شاید در این مراسم از آیپد جدیدی رونمایی شد و شاید هم هیچ خبری نباشد و معرفی همه آیپدها به مارس منتقل شوند. در آن صورت، اپل سه کنفرانس را به صورت سالیانه میزبانی خواهد کرد؛ مراسم رونمایی از آیفون‌ها و اپل‌واچ‌های جدید در شهریور ، رونمایی از آیپدها و مک‌بوک‌های جدید در فروردین ماه، و رونمایی از سیستم عامل و سرویس‌های جدید در خرداد ماه.


    اپل واچ

    شاید ساعت هوشمند بعدی اپل، iWatch نام داشته باشد

    شاید ساعت هوشمند بعدی اپل، iWatch نام داشته باشد

    درسال 2014 بود که اپل به صورت رسمی برای اولین بار شهریور ماه از ساعت هوشمند جدیدش به نام اپل واچ رونمایی کرد. پس از آن، اپل در ماه مارس این محصول را روانه بازار کرد. حال پس از گذشت دو سال، حدس می‌زنیم که اپل در این مراسم به احتمال فراوان از ساعت هوشمند جدید خود رونمایی خواهد کرد. برخی شایعات اشاره به این مورد داشته اند که این ساعت، آی‌واچ نامیده خواهد شد اما ترجیحا درباره آن نظری نمی‌دهیم تا اپل رسما از آن رونمایی کند. اپل واچ احتمالا در دو نسخه روانه بازار شود که یکی یک نسخه پریمیوم و پرامکانات و دیگری نسخه بروزرشده ساده اپل واچ فعلی باشد. حال نمی‌دانیم که این‌ها تنها ساعت‌های هوشمند هستند یا اپل برای هرکدام، از دسته‌های اسپرت، اپل واچ و ادیشن رونمایی خواهد کرد.

    اپل واچ جدید در دو نسخه متفاوت عرضه خواهد شد.

    اپل واچ جدید در دو نسخه متفاوت عرضه خواهد شد.

    اپل واچ جدید و پر امکانات ما از سنسورهای تازه‌ای مانند فشارسنج و GPS استفاده خواهد کرد که برای ثبت حرکات ورزشی، گزینه بهتری خواهد بود. باتری این دستگاه نیز احتمالا به حدود 400 میلی آمپر خواهد رسید که امیدواریم مشکل باتری نه چندان خوب اپل واچ فعلی را به کلی حل کند. طراحی دستگاه شاید دچار تغییرات جزئی شود اما به صورت کلی، اپل واچ جدید از طراحی نسل قبل برخوردار خواهد بود. اپل واچ بروزرشده از سنسورهای تازه محروم است، اما شاید قیمت آن کمتر باشد و درعین حال از باتری بزرگتری برخوردار شود.


    64

    همانطور که می‌بینید، سیاست‌های اپل به کلی درحال تغییر است؛ زمان رونمایی محصولات، نحوه بروزرسانی سخت افزاری آن‌ها و حتی آمادگی برای تغییرات سال آینده، چیزهایی هستند که اپل را از آن چیزی که پیش این بوده است متمایز می‌سازد؛ این شرکت‌ها همواره درحال تغییر هستند و این تغییرات مسلما یک شبه رخ نداده و حتما در طول زمان مشخص خواهد شد. چه کسی فکر می‌کرد که عرضه آیفون 5 سی و آیفون 5 اس در کنار هم دیگر، به معنای گام برداشتن اپل در راستای رونمایی از آیفون 6 و نسخه بزرگتر یعنی آیفون 6 پلاس باشد؟ مراسم اپل در تاریخ 17 شهریور ماه برگزار خواهد شد و مانند همیشه، ترنجی تمامی خبرهای پیرامون این مراسم و محصولات تازه اعم از آیفون 7 و 7 پلاس و ساعت‌ هوشمند جدید را برای شما کاربران عزیز پوشش خواهد داد.

    نوشته شده توسط حسین میرنژاد

Modir بازدید : 143 دوشنبه 15 شهریور 1395 زمان : 17:26 نظرات (0)

اشخاص معروف دنیا در سن 25 سالگی

  • اشخاص معروف دنیا در سن 25 سالگی

    اشخاص معروف دنیا در سن 25 سالگی

    اشخاص معروف دنیا در سن 25 سالگی 

    اشخاص معروف و سرشناس دنیا در سن 25 سالگی که اوج جوانی ان ها بوده به چه کاری مشغول بوده اند؟آیا در آن سن به موفقیت دست یافته بودند؟ مسیر رسیدن هرکس به سوی موفقیت متفاوت است. برای برخی افراد این مسیر خطی است، برای برخی دیگر پر پیچ و تاب و عده ای هم در این مسیر با دست اندازها و موانع زیادی روبرو می شوند.

    درحالیکه برخی افراد مثل استیو جابز و ریچارد برانسون در 25 سالگی بر دنیای کسب و کار تسلط داشتند، عده دیگری مثل لری الیسون و مارک کوبا زمان طولانی تری را برای رسیدن به موفقیت طی کردند و در اواسط دهه 20 زندگی خود در دوره تحول و گذار بودند. برای اینکه نشان دهیم هیچ دو راهی برای رسیدن به موفقیت یکسان نیست لیستی از افراد موفق جهان در 25 سالگی جمع آوری کرده ایم که در زیر می بینید.

    دونالد جان ترامپ (متولد ۱۹۴۶) بیزنس‌من، نویسنده، سیاستمدار و شخصیت تلویزیونی آمریکایی است که در خانواده ای ثروتمد بزرگ شد. ترامپ از سال ۱۹۷۱ رئیس هیئت مدیره سازمان ترامپ که شرکت هلدینگ اصلی معاملات املاک و دیگر منافع کسب و کاری اوست، بوده است.

    او که حین تحصیل در دانشگاه در شرکت پدرش کار می‌کرد از سال ۱۹۷۱ کنترل این کسب‌وکار خانوادگی را در دست گرفت و بعدتر آن را به «سازمان ترامپ» تغییر نام داد.
    اشخاص معروف دنیا در سن 25 سالگیاستیون پاول جابز کارآفرین، مخترع، بنیان‌گذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه‌ای اپل و یکی از چهره‌های پیشرو در صنعت رایانه بود. در سال ۱۹۷۶، جابز ۲۱ساله به‌همراه دوستش استیو وزنیاک ۲۶ساله، شرکت اپل را تأسیس کردند. شرکت کامپیوتری اپل اکنون در بازار 1.2 میلیارد دلار ارزش دارد . او بعدها گفت که در آن زمان قسم خورده که هیچ گاه اجازه ندهد پول زندگیش را خراب کند.
    اشخاص معروف دنیا در سن 25 سالگیهیلاری دایَن رادام کلینتون زاده، سیاستمدار آمریکایی و نامزد حزب دموکرات برای ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ است. او نخستین نامزد زنی است که توانسته به چنین جایگاهی در یکی از احزاب اصلی آمریکا برسد. او پس از مهاجرت به آرکانزاس در سال 1975 کلینتون با بیل ازدواج کرد. او بانوی اول آرکانزاس، اولین بانوی ایالت متحده، سناتور ایالت متحده و وزیر امور خارجه شد.
    اشخاص معروف دنیا در سن 25 سالگیلارنس ژوزف الیسون، (زاده ۱۷ اوت، ۱۹۴۴) یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت اوراکل، یکی از شرکت‌های عمده در زمینهٔ نرم‌افزارهای پایگاه داده است. مجلهٔ فوربس گزارش داده ‌است که الیسون در ردهٔ پنجم ثروتمندترین افراد در دنیاست. در سال ۲۰۱۲، فوربس اعلام کرد که ارزش خالص دارایی‌های الیسون در حدود ۴۰ میلیارد دلار است.
    اشخاص معروف دنیا در سن 25 سالگیمارک کیوبن (زاده ۱۹۵۸ در پنسیلوانیا) سرمایه‌دار یهودی آمریکایی است. کیوبن صاحب تیم دالاس ماوریکس، شرکت HDNet، و چند شرکت دیگر است. او فارغ‌التحصیل دانشگاه ایندیانا است، و از خبره‌ترین سرمایه‌داران نسل جدید امریکا محسوب می‌گردد. وی هم اکنون ۲٫۳ میلیارد دلار ثروت دارد.
    اشخاص معروف دنیا در سن 25 سالگیسِر ریچارد چارلز نیکولاس برانسون کارآفرین و سرمایه‌گذار بریتانیایی است او رئیس و بنیان گذار گروه شرکت‌های ویرجین است که عنوان بیش از ۴۰۰ شرکت در سراسر دنیا را از آن خود کرده است. نخستین سرمایه گذاری برانسون در ۱۶ سالگی در یک مجله به نام دانش آموز بود.

    برپایهٔ فهرست ثروتمندترین افراد جهان در مجلهٔ فوربز در سال ۲۰۱۲، برانسون چهارمین شهروند ثروتمند بریتانیایی بوده است. برآورد شده است که در سال ۲۰۱۲ ثروت او ۴٫۶ میلیارد دلار (آمریکا) بوده است.
    اشخاص معروف دنیا در سن 25 سالگیلوید بلنکفین یک وکیل ناراضی بود. او مسیر معمولی را برای ثروتمند شدن طی نکرده است. او کارش را به عنوان یک وکیل آغاز کرد و مدرک وکالتش را در سن 24 سالگی از هاروارد دریافت کرد سپس به عنوان دستیار وکیل در یک شرکن شروع به کار کرد. او زیاد سیگار می کشید و گه گاه قمار می کرد. تا اینکه سرانجام در سن 27 سالگی تصمیم گرفت سرمایه گذاری بانکی کند و به جی.آرون بپیوندد.
    اشخاص معروف دنیا در سن 25 سالگیجفری پرستون “جف” بزوس (متولد ۱۹۶۴) کارآفرین و سرمایه‌گذار آمریکایی در زمینه اینترنت و مدیرعامل و موسس آمازون. کام است. او با تاسیس آمازون. کام، نقش کلیدی در زمینه رشد و ارتقاء تجارت الکترونیک ایفا کرده‌است. بزوس در آگوست ۲۰۱۳، واشینگتن پست را خرید.
    اشخاص معروف دنیا در سن 25 سالگی

    برترین ها

Modir بازدید : 125 یکشنبه 14 شهریور 1395 زمان : 22:35 نظرات (0)

نماز شب و نظرات بزرگان درباره آن

  • نماز شب و نظرات بزرگان درباره آن

    نماز شب و نظرات بزرگان درباره آن

    نماز شب و نظرات بزرگان درباره آن 

    وقتی شب همه موجودات در خواب هستند و فردی برای عبادت خداوند نماز می گذارد,این عمل بسیار با ارزش خواهد بود. یکی از اعمالی که مورد تأکید همه علما می باشد بحث نماز شب است و این سیره علما برگرفته از سفارش و تأکید ایمه اطهار علیه سلام می باشد در این مقاله نکاتی هر چند کوتاه از لسان ایمه اطهار  و علما بزرگوار خدمت شما بیان خواهد شد.

    پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمود: جبرئیل به من گفت: ای محمد عش ما شئت فانک میت؛ هرچه می خواهی زندگی کن، عاقبت میرنده هستی؛ عمر جاوید برای کسی نیست.

    و احب من شئت فانک مفارقه؛ هرکه را دلت می خواهد دوست داشته باشی دوست داشته باش، اما این را هم بدان که از او جدا می شوی.

    معلوم است که در زیر اینها چه مستتر است؛ یعنی پس انسان باید کسی را دوست داشته باشد که از او جدا نمی شود. این حساب را داشته باش، هر که را می خواهی دوست داشته باشی دوست داشته باش، اما بدان که تو از همه اینها جدا می شوی؛ فقط یک حقیقت است که از او جدا نمی شوی.

     اعمل ما شئت فانک ملاقیه؛ هرچه می خواهی عمل کنی بکن، اما این را هم بدان که تو به عمل خود خواهی رسید و با عمل خودت در یک وقتی ملاقات خواهی کرد.

    بعد فرمود: جبرئیل به من فرمود: شرف المؤمن صلاته اللیل و عزه کف الاذی عن الناس؛ شرافت مؤمن در نمازی است که شب می خواند و عزت مؤمن در این است که اذیتش به هیچ انسانی نرسد.

     امام صادق علیه السلام فرمود: ان البیوت التی یصلی فیها باللیل بتلاوة القرآن تضیی لاهل السماء کما تضیئ نجوم السماء لاهل الارض؛ خانه هایی که در آن خانه ها شب خیزی برای نماز شب می شود و قرآن تلاوت می شود، برای مردم آسمانها آنچنان می درخشد که ستارگان برای مردم زمین.

    فضیلت نماز شب در كلمات علمای اخلاق

    آخوند ملاحسینقلی همدانی(ره) می‌گوید: از طالبان آخرت، احدى به مقامى از مقامات دینى نرسید مگر آنانكه اهل تهجد و شب زنده‏دارى بودند.[2]

    شیخ أنصارى(ره) به شاگردان دستور مى‏ داد كه حتماً باید نماز شب بخوانند و خیلى روى این معنى تأكید داشت.[3]

    علامه‌ی طباطبایی(ره) امر شانزدهم از امور ضروری برای سالك را شب‌زنده‌داری می‌داند[4] و نقل می‌كند كه در آغاز ورودم به نجف یك روز درِ مدرسه ‏اى ایستاده بودم كه مرحوم قاضى از آنجا عبور مى‏ كردند، چون به من رسیدند دست خود را روى شانه من گذاردند و گفتند: «اى فرزند! دنیا مى‏ خواهى نماز شب بخوان؛ و آخرت مى ‏خواهى نماز شب بخوان!»

    عوامل محروم كننده از نماز شب
    1. تنبلی: حضرت نبىّ اكرم(ص)فرمود: كسى نیست مگر اینكه در شبى دو مرتبه فرشته‏ اى او را از خواب بیدارش می‌كند  و می‌گوید: بنده‏ى خدا بنشین و به یاد خدا باش در مرتبه ‏ى سوم كه فرشته او را بیدار مى‌كند اگر آگاه نشد شیطان در گوشش ادرار می‌كند.[5]

    2. پرخوری سبب پرخوابی می‌شود و پرخوابی نیز سبب از دست رفتن نماز شب می‌شود.[6]

    3. مطلق گناهان[7] به‌ویژه دروغ.[8]

    4.  در روایات آمده است كه بنده یك یا دو شب از تهجد و شب زنده دارى محروم مى‏ گردد براى اینكه به خود عجب نكند.[9]

    گناه مانع نماز شب
     امام علی (ع ): جاء رجل الی امیرالمؤمنین – علیه السلام – فقال : یا امیرالمؤمنین انی  قد حرمت الصلاة باللیل ، فقال امیرالمؤمنین -علیه السلام – : انت رجل قد قیدتک ذنوبک .مردی نزد امیرالمؤمنین (ع ) آمد وگفت : ای امیر مؤمنان ! من از نماز شب محروم شدم . علی (ع ) فرمود: تو مردی هستی که گناهانت تو را زندانی  (اسیر) کرده است . (10)

    ======================================
    پی نوشت ها :
    1. کتاب خانه طهور
    2. ملكى تبریزى، میرزا جواد آقا؛ پیشین، ص 462 و 463.
    3.  طهرانی، سید محمّد حسین حسینی؛ ولایت فقیه در حكومت اسلام(4-1)، علامه طباطبایى – مشهد مقدس، چاپ سوم، 1428ه.ق،‌ ج4،‌ ص 96.
    4.  طهرانی، سید محمّد حسین حسینی؛ رسالة لُبّ اللباب فى سیر وسلوك أولی الألباب، دار المحجة البیضاء – بیروت، چاپ چهارم، 2010 – 1431، ص 132.
    5.  شیخ حسن دیلمى؛ پیشین، ج1، ص 91.
    6.  نراقى، ملا احمد؛ معراج السعادة، انتشارات هجرت، چاپ پنجم، 1377،‌ص 314.
    7. كلینى، پیشین، ج2، ص 272.
    8.  شیخ صدوق؛ ثواب الأعمال و عقاب الأعمال، دار الرضى – قم، چاپ: اول، 1406ق، ص 42.
    9.  ملكى تبریزى، میرزا جواد آقا؛ پیشین، ص 403
    10.  میزان الحکمه ، ج 5، ص 422

Modir بازدید : 159 شنبه 13 شهریور 1395 زمان : 0:31 نظرات (0)

باشکوه ترین ساختمان های جهان را بشناسید

  • باشکوه ترین ساختمان های جهان را بشناسید

    باشکوه ترین ساختمان های جهان را بشناسید

    باشکوه ترین ساختمان های جهان را بشناسید 

    ساختمان ها و آسمان خراش هایی که میلیون ها دلار صرف ساخت آن ها شده است و باشکوه خاصی در تمام جهان خودنمایی می کنند. در آسیا، آمریکا و حتی آلمان ساختمان‌های عظیم یا لوکسی ساخته شده‌اند که میلیاردها دلار هزینه ‌برداشته‌اند. گران‌ترین ساختمان‌های دنیا در کجا قرار دارند و چقدر خرج برداشته‌اند؟ در این گزارش تصویری ببینید:

    باشکوه ترین ساختمان های جهان را بشناسید

    ابراج البیت نام برج و هتلی مجلل در مکه، عربستان سعودی است. سازندگان ساختمان گروه سعودی بن لادن (متعلق به خانواده اسامه بن لادن) است. معمار آن شرکت دارالهنداسه است. برج ۶۰۱ متری با بزرگترین ساعت جهان، بیننده را به یاد “بیگ بن” در لندن می‌اندازد. ساخت این برج ۱۵ میلیارد دلار هزینه برداشته است.

    باشکوه ترین ساختمان های جهان را بشناسید

    تفرج‌گاه عظیم و لوکس در جزیره “ستوزا” در سنگاپور با آکواریوم، هتل، کازینو، شهر بازی و غیره که ساخت این مجموعه ۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون دلار هزینه برداشته است.

    باشکوه ترین ساختمان های جهان را بشناسید

    هتل کازینو “Marina Bay Sands” در سنگاپور قرار دارد. این طرح با ارتفاع ۱۹۱ متری از سه ساختمان تشکیل شده که هر کدام دارای ۵۵ طبقه هستند. باغی که بر روی سقف ساخته شده ۳۴۰ متر طول دارد. سالن تئاتر، موزه و حتی یک سالن پاتیناژ نیز در این مجموعه جای گرفته‌اند که با هزینه ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار ساخته شده است.

    باشکوه ترین ساختمان های جهان را بشناسید

    هتل “کسموپولیتن” در لاس‌وگاس آمریکا از دو برج ۶۱ طبقه‌ای تشکیل شده که در مجموع ۲ هزار و ۹۹۵ اتاق دارد. ساخت این مجموعه لوکس ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون دلار هزینه برداشته است.

    باشکوه ترین ساختمان های جهان را بشناسید

    برج “مرکز تجارت جهانی یک” (One World Trade Center) که پس از حمله تروریستی و فروریختن برج‌های دوقلوی تجارت جهانی در ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ ساخته شد. این برج با ۵۴۱ متر بلند‌ترین ساختمان آمریکا محسوب می‌شود و هزینه ساخت آن ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار بوده است.

    باشکوه ترین ساختمان های جهان را بشناسید

    هتل قصر امارات در ابوظبی برای مدت‌ها گران‌ترین ساختمان جهان محسوب می‌شد. ساخت این هتل که اداره آن برعهده مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای مجلل و گران‌قیمت “کمپینسکی” سوئیس است، ۳ میلیارد دلار هزینه برداشته است.

    باشکوه ترین ساختمان های جهان را بشناسید

    کازینو – هتل لوکس “وین” (Wynn Resort) که در لاس‌وگاس آمریکا قرار دارد با هزینه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار ساخته شده است.

    باشکوه ترین ساختمان های جهان را بشناسید

    هتل – کازینو “Venetian Macau” با وسعتی برابر ۹۸۰ هزار متر مربع در شبه جزیره ماکائو ساخته شده است. این شبه‌جزیره اکنون بخشی از جمهوری خلق چین است. هزینه ساخت این هتل ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار اعلام شده است. ساخت هتل کازینوی “شهر رویا” که درست روبروی این هتل – کازینو ساخته شده هم ۲ میلیارد ۴۰۰ میلیون دلار هزینه داشته است.

    باشکوه ترین ساختمان های جهان را بشناسید

    برج پرنسس، چهارمین برج از سمت راست در این عکس، سال‌ها بزرگترین برج مسکونی دنیا بود که برج لوکس نیویورک بعدا جایگزین آن شد. ساخت این برج مسکونی یکصد و یک طبقه‌ای در مجموع ۲ میلیارد و یکصد و هفتاد میلیون دلار خرج برداشته است.

    باشکوه ترین ساختمان های جهان را بشناسید

    برج آنتیلا در مومبای یکی از ساختمان‌های عجیب جهان است که توسط میلیاردر هندی موکش آمبانی ساخته شده است. در ساخت این برج از برج‌های بابل الهام گرفته شده است که یکی از عجایب هفت‌گانه به‌شمار می‌آید. موکش آمبانی تصمیم داشت خود در این ساختمان ۳۱ طبقه که ۲ میلیارد دلار هزینه برداشته، زندگی کند ولی این تصمیم را اجرا نکرد.

    باشکوه ترین ساختمان های جهان را بشناسید

    هتل پلاتسو در لاس‌وگاس آمریکا با فواره‌های درون لابی و سنگ‌های گران‌قیمت مرمر دارای سه هزار سوئیت بسیار لوکس است. ساخته این هتل یک میلیارد و هشت صد میلیون دلار هزینه برداشته است.

    باشکوه ترین ساختمان های جهان را بشناسید

    برج تایپه ۱۰۱ با ارتفاع ۵۰۸ متر، تا پیش از ساخت برج خلیفه در دبی مرتفع‌ترین برج جهان محسوب می‌شد. ساخت این برج در مجموع یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار هزینه برداشته است.

    باشکوه ترین ساختمان های جهان را بشناسید

    تل – کازینوی “بل‌آجییو” (Bellagio) در لاس‌وگاس آمریکا با الهام از شهر چهارهزار نفری “بل آجییو” ایتالیا که در کنار دریاچه کومر واقع شده، ساخته شده است. تعدادی از فیلم‌های هالیوود در این هتل فیلم‌برداری شده‌اند. هزینه ساخت هتل یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار بوده است.

    باشکوه ترین ساختمان های جهان را بشناسید

    ساختمان بانک مرکزی اروپا که در فرانکفورت آلمان ساخته شده از دو برج به هم پیوسته تشکیل شده که هزینه آن در مجموع یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون دلار بوده است.

    باشکوه ترین ساختمان های جهان را بشناسید

    استادیوم ویمبلی لندن توسط “سر نورمن فورستر” ستاره جهان آرشتیکت طراحی شده که دارای ۹۰ هزار صندلی و سقف متحرک است که آن را به بزرگترین “آرنای” دنیا تبدیل کرده است. ساخت این استادیوم یک میلیارد و پانصد میلیون دلار تمام شده است.

    باشکوه ترین ساختمان های جهان را بشناسید

    استادیوم یانکی نیویورک در سال ۱۹۲۳ ساخته شده که جای آن را استادیوم مدرن و جدیدی گرفت. هزینه ساخت آن یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار بوده است.

    باشکوه ترین ساختمان های جهان را بشناسید

    برج خلیفه با ۸۲۸ متر بلند‌ترین برج جهان است که با هزینه یک میلیارد و پانصد میلیون دلار در دبی ساخته شده است. این برج دارای بیش از هزار واحد آپارتمان، ۴۹ طبقه اداری، ۴ استخر و یک کتابخانه است. هتل آرمانی با ۱۶۰ اتاق به طراحی جورجیو آرمانی نیز در طبقات اولیه برج قرار دارد.

Modir بازدید : 163 پنجشنبه 11 شهریور 1395 زمان : 21:10 نظرات (0)

دانلود آلبوم جدید مهراد هیدن تونل
دانلود آلبوم جدید و بسیار شنیدنی مهراد هیدن به نام تونل

Mehrad Hidden Toonel دانلود آلبوم جدید مهراد هیدن تونل

مهراد مستوفی ملقب به مهراد هیدن عضو اصلی گروه زدبازی متولد ۲۴ آذر ماه ۱۳۶۳ در تهران میباشد . مهراد در زمینه آهنگسازی و نوشتن تکست رپ هنر فوق العاده ای دارد ، همچنین صدای قابل انعطاف او باعث شده که مهراد در هیچکدام از آهنگهایش با یک استایل ظاهر نشود و تغییر در سبک یکی از ویژگی های اوست ، و در بین طرفدارانش به “استاد” معروف شده است .

مهرداد خواننده اصلی گروه است که علاوه بر رپ از سبک Hook در کارهایش استفاده می کند،پسری با ادب که تو اهنگها زیاد فحش نمیده. مهرداد و علیرضا جی جی آهنگسازان گروه هستند.

او در گروه، گیتار،جاز و پیانو می نوازد،او یکی از مشهور ترین صداها در سبک hip-hop را داراست.

Modir بازدید : 107 پنجشنبه 11 شهریور 1395 زمان : 18:35 نظرات (0)

هوآوی Truecaller را به‌صورت پیش‌فرض بر روی گوشی‌های خود نصب خواهد کرد | ترنجی

  • هوآوی Truecaller را به‌صورت پیش‌فرض بر روی گوشی‌های خود نصب خواهد کرد | ترنجی
    unnamed-1

    هوآوی یکی از سریع‌ترین شرکت‌های در حال رشد در صنعت موبایل جهان است؛ به علاوه یکی از بازیگران اصلی در بازار چین نیز محسوب می‌شود. این شرکت یک قرارداد همکاری با Truecaller امضا کرده تا این اپلیکیشن نمایش اطلاعات تماس‌گیرنده و دفترچه تلفن هوشمند را به‌صورت پیش‌فرض بر روی ده‌ها میلیون دستگاه خود نصب کند.

    در ادامه با ترنجی همراه شوید

    Truecaller ویژگی‌هایی ازجمله بررسی سابقه تماس برای حذف تماس‌های اسپم در کنار دفتر تلفن هوشمند برای یافتن راحت‌تر مخاطبین، دارد. هوآوی در مرحله‌ی اول این قرارداد را به Honor 8 که به‌تازگی رونمایی شده و ماه آینده عرضه خواهد شد، محدود ساخته است؛ اما نماینده‌ی این شرکت اذعان داشته که Truecaller در آینده بر روی تمامی گوشی‌های هوآوی که در آمریکا، اروپا، هند، خاور میانه وجنوب شرقی آسیا عرضه شوند، نصب خواهد شد.

    جالب است که هردو شرکت عنوان کرده‌اند که بحث مالی در این قرارداد اهمیت نداشته و این همکاری را استراتژیک و در راستای گشودن راه‌های جدید پیشرفت برای هردو شرکت دانسته‌اند. Truecall بیش از 250 میلیون دانلود در گوگل پلی داشته که 130 میلیون آن به‌تنهایی از هند بوده است. این سرویس به‌صورت ماهانه 90 میلیون کاربر فعال داشته که به نظر می‌رسد این رقم به‌زودی از مرز 100 میلیون هم عبور خواهد کرد.

    هوآوی امسال بیش از 100 میلیون دستگاه تولید کرده است که نسبت به سال 2014 موفق شده 33% رشد داشته باشد. افزودن اپلیکیشن های دیگر تولیدکنندگان روشی برای جلب نظر مخاطبان در مقایسه با سیستم‌عامل ساده‌ی گوگل است و بعلاوه دستگاه‌های این شرکت را در مقایسه با دیگر دستگاه‌های اندرویدی خاص‌تر از قبل خواهد کرد.

    ubergizmo

Modir بازدید : 121 سه شنبه 09 شهریور 1395 زمان : 14:02 نظرات (0)

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 137
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 1,253
  • بازدید سال : 7,033
  • بازدید کلی : 81,486
  • کدهای اختصاصی
    طراحی کارت ویزیت
    دختر خاص مغرور
    کافه اینترنتی
    فان گذر
    تیکه های باحال
    تبلیغ پارسی
    پی سی صدا
    راک شرقی
    پی سی دانلود
    دانلود ویدئو
    تبادل لینک رایگان
    سامسونگ گلکسی
    پدرو رودریگز
    جی بی پوز
    معرفی گل و گیاه
    وب آق حسین
    شکلک کده
    آی تی سنتر
    درباره پسر ها
    پارس تیتراژ
    آب نیست
    وب نوشت عاشقانه
    ستاره بازی
    خاطرات شب یلدا
    بدو عکس
    ایرانسل رایگان
    مروا کامپیوتر
    فایل کده
    تی تی لینک
    شهر کوچک زیبا
    ایران کلید
    دلنوشته های من
    وبسایت پویا
    سر بلاگ
    همه با هم
    تفرجگاه ایران
    98 کلوب
    تفریح و سرگرمی
    سرگرمی
    گیگ دی ال
    کلوپ سرگرمی
    جکستان
    جعبه من
    کندار دانلود
    وبسايتی برای همه
    انصاری
    لینک زیاد
    بيشتر بدانيم
    جکستان شکرستان
    اخبار علم و دانش
    ایران ورک مارکت
    ایران پیکس
    کلبه محبت
    تاپ دانلود
    آخرین امید
    معرفی درختان میوه
    مسیج عشقولانه
    ایران وب دیتا
    ورزشکده
    رادیکال 24
    من تنها
    باران
    ایران پیکسل
    شهر سبز
    آموزش طراحی
    مجله تفریحی
    دانلود رایگان
    جک برای تو
    تنهاترین مرد زمین
    فروشگاه بازی
    نرم افزار رایگان
    سخت افزار جدید
    والپیپر زیبا
    دانلود ما
    پرتو وب
    بهزاد پکس
    دانلود
    پورت 20
    مجرمان بی گناه
    دیوار
    لینک 88
    درهم و برهم
    کتابخانه
    دانلود جدیدترینها
    لینک دانلود
    گیتار در آتش
    ابر دانلود
    وبلاگ
    محمد خلج
    دانلود سریع
    من و خدا
    طراحی میلاد
    کدبانو
    دانلود منیجر
    برترین وب
    نت مارکت
    بهترینم تویی
    استاد نجفی
    کلاس آنلاین ما
    عصر دانلود
    انیمیشن قدیمی
    آبادانیها
    گروه
    دانلود آهنگ جدید
    شب
    تفریحستان
    پساپس
    دانلود فیلم جدید
    دانلود جدید
    اطلاعات کامپیوتری
    آقای مصطفوی
    عشق یکطرفه
    خندانده
    فایلهای 2015 پیش بینی فوتبال پوکر آنلاین